Tegenwoordig staan organisaties voor verschillende grote uitdagingen: zo evolueert onze maatschappij erg snel door onder andere de toenemende digitalisering.
Aanpassen is dan ook dé succesfactor: aanpassen aan zowel de noden van de klant als aan de noden van de werknemers. Want het één is onlosmakelijk verbonden aan het andere: gemotiveerde en betrokken werknemers zullen zich meer willen inzetten om aan de behoeften van de klanten van hun organisatie te beantwoorden. Met andere woorden, een succesvolle organisatie heeft zowel gelukkige werknemers als gelukkige klanten.
Als jouw organisatie een BOOST kan gebruiken om het geluk van je werknemers en je klanten te verhogen, kan je bij C-BOOST terecht.
Als ervaren HR consultant ontwikkelde Ellen een persoonlijk begeleidingstraject dat bestaat uit 3 fasen: een onderzoeksfase, een analysefase en een adviseringsfase. Op basis hiervan kan afgeleid worden welke C-BOOST jouw organisatie nodig heeft:
Zijn mijn klanten tevreden over mijn organisatie? Wat zijn de behoeften van onze klant? Beantwoordt onze onderneming aan deze behoeften? Zijn wij klaar voor wat de klant in de nabije toekomst van ons verwacht? In dit begeleidingstraject wordt er een SWOT-analyse gemaakt van hoe gelukkig jouw klanten zijn. Ook wordt er een actieplan opgemaakt zodat je de werking van je organisatie kan optimaliseren waar nodig en je onderneming kan voorbereiden om morgen nog steeds competitief in de markt te staan.
Werken mijn werknemers optimaal samen om efficiënt te zijn? Zijn mijn werknemers voldoende klantgericht en betrokken? Zijn mijn werknemers gelukkig? In dit begeleidingstraject focussen we op welzijn op het werk en wordt er een SWOT-analyse gemaakt van hoe gelukkig jouw werknemers zijn. Hiernaast wordt er een actieplan opgesteld zodat je de nodige aanpassingen kan doorvoeren om je onderneming optimaal voor te bereiden om morgen als een aantrekkelijke werkgever in de markt te staan.
Welke organisatiecultuur heerst er binnen mijn onderneming en hoe wordt deze gezien door onze werknemers alsook door onze klanten? Welke impact heeft onze organisatiecultuur op de werknemers en de klanten? Moeten we onze organisatiecultuur aanpassen? In dit begeleidingstraject wordt er een SWOT-analyse gemaakt van jouw organisatiecultuur. Ook wordt er een actieplan opgemaakt zodat je de cultuur van je organisatie kan optimaliseren of aanpassen waar nodig om morgen competitief en als een aantrekkelijke werkgever in de markt te staan.
Krijg je als organisatie te maken met een veranderingsproces zoals een herstructurering, een overname of een fusie? Dan kan deze Boost jou hierin de nodige ondersteuning bieden. In dit begeleidingstraject wordt er een SWOT-analyse opgesteld van de huidige organisatie-situatie alsook van de situatie waarnaar toe gewerkt zal worden. Hiernaast wordt er een actieplan opgemaakt van de verschillende veranderingsfasen die je als organisatie doorloopt en welke acties je tijdens deze verschillende fasen best onderneemt om de veranderingsfase zo vlot mogelijk te laten verlopen.
0477 33 59 40
ellen.loix@c-boost.be